Alla inlägg under juni 2022

Av Nina - 14 juni 2022 12:44

Tack bästa Tarja!


Tack bästa Tarja för att du på min resa varit med,

till och med när jag första gången på en häst red.

Mycket förändringar med mig har du fått sett,

tack för att du har så mycket till mig gett. 


Du har funnits där även om jag har varit dyster,

det känns faktiskt som att jag fått en extra syster.

Du tålmodigt hjälpt mig när det i huvudet bankar,

det känns som om du kan läsa mina tankar.


En ny resa  för dig börjar snart,

för de som får dig blir det nog underbart.

Jag önskar dig lycka till,

hoppas det blir som du vill.


Jag kommer sakna dig jättemycket!

Varmaste kramarna till dig bästa Tarja.


Nina


Av Nina - 14 juni 2022 11:46

Tack Zita!


Jag vill tacka dig med en liten dikt,

tack för att du inte började med att prata om min vikt.

Lycka för dem som får träffa dig,

detta betyder även mycket för mig.


Professionellt du hjälper oss alla andra,

så vi kanske utan värk kan vidare vandra.

En varm och omtänksam person du är,

bästa fysioterapeuten jag tycker du är.


Varmt tack från mig till dig Zita

Nina



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dikter


Ovido - Quiz & Flashcards